مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-02سياسي

بررسی طرح تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی در شورای شیراز


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح پیشنهادی تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی بررسی می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح پیشنهادی تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی بررسی می شود.

سولماز دهقانی با اشاره به برگزاری یکصد و سومین جلسه این کمیسیون که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: طرح تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی با هدف ایجاد قطب هنرهای موسیقی ایران در مقیاس ملی و ایجاد فضاهای جمعی با محوریت هنر موسیقی و موزه مشاهیر موسیقی توسط شرکت مشاور پیشنهاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، دهقانی افزود: این طرح گام ارزشمندی در راستای تأمین فعال امنیت فضا، خارج کردن باغ ملی از شکل یک فضای بی دفاع شهری و تقویت منظر فرهنگی در قطب گردشگری شهر شیراز خواهد بود.

دهقانی احیای باغ ملی را آن جهت دارای اهمیت دانست که با ترکیب عناصر جاندار طبیعی و عناصر انسان ساخت جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده و نشاط، سرزندگی و امنیت را در این باغ به ارمغان می آورد.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه طرح بازآفرینی باغ ملی براساس رویکرد احیای منظر تاریخی، اجتماعی و فرهنگی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی در شورای شیراز

بررسی طرح تبدیل باغ ملی به باغ موزه موسیقی ایرانی در شورای شیراز