مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-02ورزشي

اسبقیان: به خاطر بدهی ها فشار سنگینی را تحمل می کنیم


رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به بدهی سنگین این فدراسیون در سال جاری گفت: تلاش بر این است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک این بدهی را که مربوط به سال گذشته است، - رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به بدهی سنگین این فدراسیون در سال جاری گفت: تلاش بر این است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک این بدهی را که مربوط به سال گذشته است، پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه های فدراسیون با مشکل مواجه نشویم.

سید محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون بدهی قابل توجهی دارد که این بدهی ها مربوط به سال گذشته است که تا حدودی از این بدهی ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک پرداخت شده و مبلغ زیادی از آن باقی مانده است.

وی گفت: در شرایط کنونی این بدهی می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

در حال حاضر شرایط به گونه ای است که حتی در پرداخت حقوق پرسنل مشکل داریم و تلاش بر این است که بتوانیم موضوع حقوق پرسنل را مرتفع کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: این بدهی بار سنگینی است که فدراسیون تحمل می کند و به نظر می رسد با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک و همچنین اسپانسر باید بتوانیم این بدهی را تا حد امکان پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: به خاطر بدهی ها فشار سنگینی را تحمل می کنیم

اسبقیان: به خاطر بدهی ها فشار سنگینی را تحمل می کنیم