مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-02اقتصادي

به پرداخت ملت کارآمدترین شبکه کارتخوان کشور را دارد


شرکت به پرداخت ملت، یکی از پنج شرکت PSP عرضه شده در بورس اوراق بهادار و یکی از بزرگ ترین شرکت های پرداخت کشور است که حدود 15 سال پیش توسط بانک ملت بنیان نهاده شده است و هم اکنون بزرگترین شبکه ای گسترده از پذیرندگی تراکنش های پرداخت را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام به پرداخت ملت، در این یادداشت، عملکرد کسب و کاری شرکت به پرداخت ملت در سال 98 مورد بررسی قرار گرفته که به این منظور، گزارش های رسمی منتشر شده از سوی شرکت شاپرک، ملاک کار قرار گرفته است.

افزایش سهم به پرداخت از بازار تراکنش ها عملکرد به پرداخت ملت در سهم از کل تراکنش های شاپرک در سال 98 قابل قبول بوده است.

این PSP در اسفند 97، حدودا 466 میلیون تراکنش ثبت کرده که این آمار در اسفند 98 به 513 میلیون تراکنش رسیده که نشان از رشد ده درصدی تعداد تراکنش ها دارد و در مجموع سهم به پرداخت ملت در تعداد تراکنش از 02/21 درصد به 48/22 درصد افزایش یافته که همچنان بزرگترین PSP کشور از لحاظ سهم از تراکنش است.

از نظر مبلغی هم متوسط مبلغ تراکنش های شاپرک در اسفند 98 معادل 142 هزار تومان بوده که این آمار در شرکت به پرداخت ملت 152 هزار تومان است.

بنابراین علاوه بر رشد سهم از بازار در تعداد تراکنش ها، به پرداخت ملت از نظر متوسط مبلغی نیز از میانگین شبکه جلوتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرداخت ملت کارآمدترین شبکه کارتخوان کشور را دارد

به پرداخت ملت کارآمدترین شبکه کارتخوان کشور را دارد