مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-02فناوري

اطلاعات کاربران گوشی های شیائومی به سرقت می رود؟


تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی بدون کسب اجازه از کاربران گوشی های این برند چینی تمامی اطلاعات مرورگر وب آنها را جمع آوری کرده است.

- تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی بدون کسب اجازه از کاربران گوشی های این برند چینی تمامی اطلاعات مرورگر وب آنها را جمع آوری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیائومی که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و توانسته در سال های اخیر در بسیاری از بازارهای موبایل در کشورهای مختلف سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد، طبق گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena، به تازگی گرفتار دردسر بزرگی شده است چرا که گفته می شود این شرکت چینی با دور زدن بسیاری از مسائل امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی کاربران، بخش زیادی از اطلاعات مرورگر وب آنها در کنار داده هایی از سیستم عامل و تنظیمات گوشی کاربران را به طور مخفیانه رصد و جمع آوری می کرده است.

طبق دیگر گزارش هایی که توسط مجله فوربس منتشر شده است، گوشی های برند شیائومی بدون کسب اجازه از کاربران و به طور مخفیانه توسط این شرکت رصد شده و اطلاعات مربوط به کاربران به سرور هایی که توسط شرکت چینی علی بابا میزبانی می شوند و شیائومی آنها را اجاره کرده است، فرستاده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات کاربران گوشی های شیائومی به سرقت می رود؟

اطلاعات کاربران گوشی های شیائومی به سرقت می رود؟