مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-02اقتصادي

پایان سیر نزولی قیمت نفت


بسیاری از کارشناسان باتوجه به رویارویی بازارهای جهانی نفت خام با دشواری های بی سابقه و اجرایی شدن کامل تعهد همه امضاکنندگان حاضر در توافق کاهش عرضه ائتلاف اوپک پلاس بر این باورند که روند کاهشی قیمت های نفت پایان یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مازاد عرضه نفت به اعتقاد کارشناسان احتمالا رشد قیمت ها در هفته ها و ماه های آینده را محدود خواهد کرد اما با توجه به اقدام تولیدکنندگان در محدودیت عرضه و کاهش سرمایه گذاری در واکنش به ریزش قیمت ها، زمینه برای بهبود قیمت ها در ادامه سال وجود دارد.

آینده بازار نفت چه می شود؟ در این رابطه محمد خطیبی - کارشناس حوزه انرژی - به ایسنا گفت: بیشتر صادرکنندگان بزرگ دنیا درگیر مساله کاهش تولید نفت شده اند، باتوجه به اینکه اوپک پلاس تنها کاهش تولید 9.

7 میلیون بشکه در روز را پذیرفت باقی کشورها همچون آمریکا، کانادا، نروژ، برزیل و آرژانتین مابقی کاهش تولید را قبول کردند.

وی با تاکید بر اینکه تنها اوپک پلاس مسوول کاهش تولید نفت نشده است، اظهار کرد: از روز گذشته استارت کاهش تولید زده شده و شاهد بهبود نسبی وضعیت بازار نفت پس از این اقدام هستیم.

این کارشناس حوزه انرژی افزود: اگر این کاهش عملی شود و ادامه داشته باشد می توان انتظار بهبود قیمت های نفت را داشت اما افزایش قیمتها نیازمند گذر زمان است چراکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سیر نزولی قیمت نفت

پایان سیر نزولی قیمت نفت