مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-05-02اجتماعي

هشدار پلیس فتا به دارندگان صفحات پربیننده در فضای مجازی


در صورت وقوع موارد مجرمانه در فضای مجازی و انتشار محتوای هنجارشکنانه در تضاد با اخلاقیات حاکم بر فرهنگ جامعه، با هنجارشکنان برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار "وحید مجید" گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به دنبال آن رعایت توصیه های بهداشتی مبنی بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری و در خانه ماندن و باتوجه به روی آوردن هموطنان به فضای مجازی به منظور سپری کردن ساعاتی که در منزل هستند، متاسفانه شاهد رواج ناهنجاری های اخلاقی در این فضا و به طبع سوءاستفاده مجرمان از این شرایط به وجود آمده هستیم.

وی ادامه داد: باندهای تبهکاری و مجرمانه در خارج از کشور نیز با اجیر کردن افرادی شناخته شده در فضای مجازی سعی در گسترش فرهنگ ابتذال و همچنین بهره برداری اقتصادی با دایر کردن سایت های غیراخلاقی دارند که پلیس فتا و سایر نهادهای امنیتی در کشور ضمن رصد دقیق رفتار مجرمانه این گروه ها و اشخاص برابر قانون با آن ها برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس فتا ناجا تاکید کرد: با توجه به ایجاد بستر وقوع رفتارهای مجرمانه و هنجارشکنی ها که عمدتا منشا آن در خارج از کشور است، پلیس اینترپل در راستای استرداد مجرمان و مسدودسازی صفحات مجرمانه این افراد اقدامات لازم را انجام و در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به دارندگان صفحات پربیننده در فضای مجازی

هشدار پلیس فتا به دارندگان صفحات پربیننده در فضای مجازی