مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-05-02اقتصادي

شعله گاز طبیعی در 4 شهر دیگر فارس روشن می شود


مدیرعامل گاز فارس با اشاره به جرایی شدن عملیات گازرسانی به 9 شهر در فارس، اعلام کرد که تا پایان امسال حداقل عملیات گازرسانی به 4 شهر تکمیل خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل گاز فارس با اشاره به جرایی شدن عملیات گازرسانی به 9 شهر در فارس، اعلام کرد که تا پایان امسال حداقل عملیات گازرسانی به 4 شهر تکمیل خواهد شد.

غلامعباس حسینی شنبه 13 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده صنایع کوچک و بزرگ استان از انرژی پاک و ارزان، برنامه ریزی لازم برای گسترش حداکثری شبکه های گازرسانی با تمام ظرفیت انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته 4 شهر دوزه، کامفیروز، خانیمن و چاهورز به شهرهای گازدار استان پیوستند، افزود: امسال نیز عملیات گازرسانی به 9 شهر رستاق، فدامی، دوبرجی، بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم، بنارویه و دهرم در شهرستانهای داراب، لارستان، لامرد و فراشبند در حال انجام است و تا پایان امسال 4 شهر از این مجموعه گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین تعداد شهرهای گازرسانی شده استان را 101 شهر اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جامعه شهری استان 98.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله گاز طبیعی در 4 شهر دیگر فارس روشن می شود

شعله گاز طبیعی در 4 شهر دیگر فارس روشن می شود