مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-02اجتماعي

ایستگاه پایش کیفی هوای همدان جابه جا شد


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: ایستگاه پایش کیفی هوای شهر همدان به منظور دستیابی داده های دقیق تر و جامع تر به محوطه بیمارستان بعثت منتقل شده است.

- سیدعادل عربی در گفت وگو با ایسنا، درباره جابه جایی ایستگاه پایش کیفی هوا در همدان اظهار کرد: وضعیت خاص زمستان 98، پدیده وارونگی دما و تداوم آلودگی هوا در این فصل منجر به اعلام شرایط اضطراری هوا در کارگروه مقابله با آلودگی هوا و تصمیم گیری های جدید در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه در شهر همدان صرفاً یک ایستگاه پایش کیفی هوا وجود دارد و بر مبنای داده های حاصل از آن تصمیم گیری می شود، افزود: ایستگاه پایش کیفی هوای همدان در محدوده ترافیکی بود و بر مبنای داده های آن نمی توانستیم تصمیم بگیریم و مدارس شهر را تعطیل کنیم چراکه ممکن بود در منطقه این ایستگاه هوا آلوده بوده و در مناطق دیگر مشکل آلودگی هوا وجود نداشته باشد بنابراین داده های ایستگاه پایش کیفی هوا به کل شهر تعمیم داده نمی شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه ایستگاه فعلی پایش آلودگی هوا در مکان مناسبی نصب نشده بود، گفت: یک تیم تحقیقاتی متشکل از کارشناسان محیط زیست، هواشناسی و دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان عوامل مختلفی را برای یافتن مکان مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایش کیفی هوای همدان جابه جا شد

ایستگاه پایش کیفی هوای همدان جابه جا شد