مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-02بين الملل

سیاست مدار ترکیه ای: پایان اردوغان نزدیک و حتمی است


رییس حزب اپوزیسیون «جمهوری خواه خلق ترکیه» در انتقاد از سیاست های رییس جمهور این کشور تصریح کرد کرد که پایان او «نزدیک» و «حتمی» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمال قلیچ داراوغلو رییس حزب اپوزیسیون جمهوری خواه خلق ترکیه ، روز جمعه، در یک گفت و گوی تلویزیونی ادعا کرد که پایان رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه نزدیک و حتمی است.

رییس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در ارتباط با سیاست های رییس جمهور ترکیه گفت که سیاست های او استبدادی است و همچنین آن به حقوق شهروندان توجهی نمی شود که این مسئله باعث افزایش فقر، جهل، ظلم به مردم، مشکلات اقتصادی ، مالی و اجتماعی در ترکیه شده است.

کمال قلیچ داراوغلو در ادامه رجب طیب اردوغان را مسئول اشتباهاتی دانست که باعث انتشار ویروس کرونا در ترکیه شده است و در این ارتباط گفت: اردوغان به گونه ای رفتار می کند که گویا در همه چیز کارشناس است؛ اما در واقع، او نادان است به دلیل اینکه مرتکب اشتباهات فاحشی شده و در اتخاذ اقدامات لازم و فوری دیر عمل کرده.

همین مسئله باعث همه گیر شدن کرونا در تمام کشور شده است .

قلیچ داراوغلو در ادامه انتقادهایش از سیاست های اردوغان گفت: او به کسی اجازه نمی دهد که اشتباهاتش را بگوید و از روشش در حل بحران انتقاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست مدار ترکیه ای: پایان اردوغان نزدیک و حتمی است

سیاست مدار ترکیه ای: پایان اردوغان نزدیک و حتمی است