مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-01اقتصادي

زیرساخت های بخش غیزانیه در حال تکمیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آب رسانی به بخش غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث آب شرب یکی از معضلات این منطقه است و کارهای خوبی در این زمینه انجام شد اما روند انجام کار به نسبت انتظار و قولی که به مردم داده شد، بسیار کند بوده است.

وی افزود: مشکلاتی در کار پیش آمد، مانند افزایش قیمت ها، مسائل ارزی و معارضان طرح باعث ممانعت از پیشرفت کار شدند.

شریعتی ادامه داد: برخی از افرادی که در روستا هستند و یا زمین های آنها در آنجا است از اجرای لوله گذاری آب و فاضلاب ممانعت کردند، اما اکنون کار در حال انجام است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم تا 45 روز آینده آب غیزانیه وصل شود، عنوان کرد: امیدواریم با کمک مردم و تلاش آبفای روستایی بتوانیم هر چه سریع تر با اتمام این پروژه بتوانیم مشکل اساسی چند ساله این محله را حل کنیم.

شریعتی تصریح کرد: کار تکمیلی در این راستا داریم که با نفت در حال انجام هستیم که 10 کیلومتر از مسیر سوفیره بگیریم، اکنون در آنجا لوله وجود دارد و امکان انتقال آب است اما فرسوده بوده، اگر بتوانیم اعتباری را از نفت به این بخش اختصاص دهیم، این پروژه در آینده تکمیل می شود و مسیر انتقال آب به سمت غیزانیه به طور کامل به نسبت قبل پایداری بسیار بهتری برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بخش غیزانیه در حال تکمیل است

زیرساخت های بخش غیزانیه در حال تکمیل است