مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-01ورزشي

برگزاری جشنواره شهرستانی «ورزش در خانه» در ملایر


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری نخستین جشنواره شهرستانی «ورزش در خانه» در شهرستان ملایر خبر داد و اعلام کرد: این جشنواره با هدف شکست دادن کروناویروس جدید در زمان قرنطینه در ملایر برگزار می شود.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری نخستین جشنواره شهرستانی ورزش در خانه در شهرستان ملایر خبر داد و اعلام کرد: این جشنواره با هدف شکست دادن کروناویروس جدید در زمان قرنطینه در ملایر برگزار می شود.

جمال لطیفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس و توصیه ها و دستورالعمل های اعلام شده برای ماندن در خانه و ایجاد تغییر رفتاری در سبک تحرک، ورزش و تغذیه از علاقمندان برای ارائه پیشنهادهای مختلف خلاقانه اعم از ویدئوهای کوتاه ورزش در خانه، پوستر، Gif، تصویرسازی و ابداع ایده های جدید دعوت به عمل می آید.

وی ادامه داد: باید زمان ویدئوهای ارسالی حداکثر 60 ثانیه و با حجم کمتر از 10 مگابایت باشد و درخواست می شود شئونات اسلامی و موسیقی مجاز را در ویدئوهای ارسالی خود رعایت کرده و از طریق شبکه های اجتماعی به واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان این شهرستان ارسال کنند تا از سوی کارشناسان مربوطه نسبت به انتخاب فیلم های برتر اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره شهرستانی «ورزش در خانه» در ملایر

برگزاری جشنواره شهرستانی «ورزش در خانه» در ملایر