مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 23:152020-05-01سياسي

از قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا پیشرفت محله هرندی در بنیاد احسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خدمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال 1398، توجه ویژه به موضوعات اجتماعی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ضمن تقویت ضریب امنیت کشور می تواند انقلاب را در تحقق اهداف خود یاری کرده و به .

- تحت پوشش قرار دادن بیش از 61 هزار نفر برای انجام معاینات سلامت الکترونیک در قالب 20 خدمت؛ از قبیل: انجام معاینات پایه با استفاده از تخت هوشمند در مناطق صعب العبور، انجام آزمایش های 20 گانه نظیر اندازه گیری قند و چربی خون، آنزیم های کبدی و .

با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار گرفتن 37 نقطه روستایی محروم به همراه راه اندازی 10 ایستگاه تله مدیسین در این مناطق.

2.

طرح برکت خانواده شامل پوشش هزینه های درمان ناباروری زوج های کم بضاعت ساکن مناطق محروم کشور با تشکیل کارگروه مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور شناسایی و معرفی زوج های مذکور به مراکز درمان طرف قرارداد که تاکنون 11 هزار زوج شناسایی و 4552 زوج با اعتباری معادل 150 میلیارد ریال در فرآیند درمان قرار گرفته اند از این تعداد تاکنون 606 مورد منتج به نتیجه مثبت و تولد فرزند شده است.

3.

کمک های بلاعوض به بیماران صعب العلاجدر سال 1398 بیش از 1200 بیمار سرطانی و صعب العلاج با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال تحت پوشش قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا پیشرفت محله هرندی در بنیاد احسان

از قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا پیشرفت محله هرندی در بنیاد احسان