مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 17:052020-05-01سياسي

معلمان معماران واقعی و آینده سازان کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امین مرادی با انتشار پیامی فرارسیدن هفته معلم را به همه فرهنگیان کشور به ویژه خدمت گزاران به نظام تعلیم و تربیت کردستان تبریک گفت.

متن پیام رییس حوزه هنری کردستان به این شرح است: معلمان معماران واقعی هر سرزمین و جامعه ای به شمار می روند و به همین منظور تقدیر و تجلیل از مروجان علم، معرفت و دانایی یکی از نیازهای لازم و ضروری برای ساختن آینده بهتر در میان هر ملتی به شمار می رود.

مقام معلم دارای منزلت و مرتبه والایی است، هیچ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست و چنین است که معلمان وارثان انبیاء شمرده می شوند.

همچنان که در احادیث و سخنان بزرگان آمده است و فرموده اند: ان العلما ورثه الانبیاء ، یعنی دانشمندان وارثان پیامبرانند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پرورش مقدم بر تعلیم است، معلمی از مقام و منزلتی بالاتر برخوردار بوده و به همین دلیل این قشر در کشور ما همواره در کانون توجه از سوی سایر اقشار جامعه قرار داشته و دارند و در خصوص اهمیت و چهارچوب کلی نظام آموزشی کشور رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل ممکن این راه و مسیر را با رهنمدوهای خود ترسیم کرده و می فرمایند نظام اسلامی با همین هدف یعنی شکل گیری یک جامعه ی دینی عادلانه و آرمان خواه پدید آمد، و طبیعی است که نظام آموزشی کشور نیز نمی تواند هدفی جز هدف کلّی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان معماران واقعی و آینده سازان کشور هستند

معلمان معماران واقعی و آینده سازان کشور هستند