مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-01اقتصادي

خسارت به زمین های کشاورزی ایذه در پی بارش تگرگ


مدیر اداره جهاد کشاورزی ایذه از وارد شدن خسارت به زمین های کشاورزی بخش سوسن در پی بارش تگرگ خبر داد.

- مصطفی هنرمندیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به وارد شدن خسارات جدی به زمین های کشاورزی در پی بارش تگرگ حاصل از سامانه بارشی جدید اظهار کرد: بیشترین حجم بارش و کانون اصلی این پدیده در بخش سوسن بوده است و در پی بارش تگرگ با قطر بزرگ به زمین های کشاورزی گندم و جو برخی از روستاها خسارت جدی وارد شد.

 وی با بیان این که نزدیک به 50 هکتار از زمین های کشاورزی این بخش در پی این بارش ها دچار خسارت شد افزود: میزان خسارت برآورد شده برای این مشکل 450 میلیون تومان بوده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان ایذه با اشاره به خسارت فروردین ماه بارندگی به کشاورزی شهرستان ادامه داد: در پی بارش فروردین نیز بیش از 900 هکتار از اراضی تحت کشت کلزا، گندم و جو اطراف تالاب میانگران به دلیل وارد شدن حجم بالایی از بارش سیلابی شهر به تالاب زیر آب و از بین رفت.

هنرمندیان مجموع خسارات حاصل از پدیده های طبیعی به محصولات کشاورزی سال زراعی جاری شهرستان ایذه را یک میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: با توجه به وجود رطوبت و خنک بودن هوا در این ایام در شهرستان ایذه انتظار می رود که کشاورزان پیش از برداشت محصولات خود با جهاد کشاورزی مشورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت به زمین های کشاورزی ایذه در پی بارش تگرگ

خسارت به زمین های کشاورزی ایذه در پی بارش تگرگ