مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-01اقتصادي

خسارت 400 میلیون تومانی سیل به روستای اردمه در بخش طرقبه


بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، 400 میلیون تومان خسارات به بخش های مسکونی و راه های ارتباطی روستایی در این روستا وارد کرد.

- سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، 400 میلیون تومان خسارات به بخش های مسکونی و راه های روستایی در این روستا وارد کرده که این میزان خسارت در حوزه راه های ارتباطی روستایی، واحدهای مسکونی، معابر عمومی داخل روستا و بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: در بخش منازل مسکونی 150 میلیون تومان، در بخش راه های ارتباطی روستایی 150 میلیون تومان، در قسمت معابر داخل روستا نیز 50 میلیون تومان و در بخش استخر کشاورزی 50 میلیون تومان خسارت به روستای اردمه وارد شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: در حال حاضر از نظر وضعیت راه های ارتباطی روستای اردمه و تردد به شهر مشکلی نیست، چون روستا راه دسترسی دیگری غیر از از راه های ارتباطی تخریب شده دارد و از روز گذشته برای بازسازی راه های روستایی، ماشین های بزرگ ویژه رفع لایه روبی در محل مشغول به فعالیت است.

حسینی تاکید کرد: طی بازدیدهای انجام شده از محل روستا، برای تامین کمک رسانی و استقرار ماشین آلات مورد نیاز برای بازسازی و تعمیرات خسارات وارد شده، تمهیدات و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 400 میلیون تومانی سیل به روستای اردمه در بخش طرقبه

خسارت 400 میلیون تومانی سیل به روستای اردمه در بخش طرقبه