مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-05-01حوادث

مسدود شدن راه ارتباطی 20 روستای سوادکوه درپی رانش


رییس اداره راهداری شهرستان سوادکوه گفت: براثر رانش شدید در منطقه تنگ اوات راه ارتباطی بیش از 20 روستای دهستان مسدود شده است.

- کوروش روشن، در گفتگو با خبرنگار مهر ، از رانش راه روستایی در دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: این رانش در منطقه تنگه اوات بوده و در پی آن راه ارتباطی بیش از 20 روستا قطع شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه با بیان اینکه 40 متر رانش شدید در جاده بوجود آمده است و عوامل راهداری در منطقه مستقر شده اند، ابراز امیداوری کرد که این مسیر در صورت مساعد بودن هوا و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تا سه روز آینده بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه این محور، مسیر عبور هر ساله کوچ عشایر و دام به مراتع بالادست است، از اقدامات این سازمان برای تدارک مسیر جایگزین گررودبار، زنگیان و ارات بن خبر داد و افزود: سه اکیپ راهداری شامل یک بیل زنجیزی 300، دو دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون کمپرسی و یک اکیپ ایمنی در منطقه مشغول به کار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در پی این رانش، خط لوله انتقال آب آشامیدنی به شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز دچار شکستگی شد که پرسنل اداره آب و فاضلاب شهرستان در حال تعمیر آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه ارتباطی 20 روستای سوادکوه درپی رانش

مسدود شدن راه ارتباطی 20 روستای سوادکوه درپی رانش