مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-01سياسي

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت روز معلم


نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت اندیشمند و فیلسوف عالی مقدار و مجاهد خستگی ناپذیر در عرصه های علم و عمل، آیت الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد.

معلمی شغل نیست، بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است.

روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از کسانی است که ارجمندترین گوهر هستی یعنی انسان را در پرتو تعلیم و تربیت الهی چنان به اوج می رسانند که گوی سبقت را از فرشتگان ربوده و مدال آسمانی ((اعلی من الملائکه - برتر از فرشتگان)) را گردن آویز او ساخته و با آسمانی کردن زمینیان اعجاب آسمانیان را بر می انگیزانند.

با غنیمت شمردن این مناسبت بزرگ و به حکم آیه شریفه: وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ- و آنگاه که پروردگارتان اِعلام کرد که اگر واقعاً سپاسگزاری کنید، (نعمت) شما را افزون خواهم کرد، و اگر ناسپاسی نمایید، قطعاً عذاب من سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت روز معلم

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت روز معلم