مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-01دانش

تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا پایان شهریورماه اجازه دفاع دارند


مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره مهلت دفاع پایان نامه دانشجویان سنواتی گفت: - تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا پایان شهریورماه اجازه دفاع دارند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) درباره مهلت برگزاری جلسات دفاع پایان نامه و رساله تمام دانشجویان این دانشگاه توضیح داد.

مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره مهلت دفاع پایان نامه دانشجویان سنواتی گفت: خوشبختانه زمان دفاع دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در نیمسال دوم تا پایان شهریورماه است و ما همچون برخی از دانشگاه ها که مهلت دفاع دانشجویان سنواتی را پایان تیرماه می دانند، مشکلی نداریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: دانشجویان ما می توانند تا پایان شهریورماه دفاع خود را انجام دهند هرچند که در این مدت برخی از دانشجویانی که عجله داشتند جلسات دفاعیه خود را به صورت مجازی برگزار کردند.

سیف برقی با بیان اینکه بستر الکترونیکی برگزاری جلسات دفاع به صورت رسمی در حال آماده سازی است، اظهار داشت: نرم افزاری که به این منظور درنظر گرفتیم اصطلاحا HTML می شود و امکان ورود برای اساتید تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا پایان شهریورماه اجازه دفاع دارند

تمام دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تا پایان شهریورماه اجازه دفاع دارند