مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-01سياسي

دانشنامه «الحان مذهبی» حامی ندارد/ گردآوری شادمانه های طهران قدیم


پژوهشگر و آهنگساز شناخته موسیقی نواحی ایران در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید یک پروژه موسیقایی با موضوع «طهران قدیم» و عدم حمایت ناشران از دانشنامه «الحان مذهبی ایران» سخن گفت.

- پژوهشگر و آهنگساز شناخته موسیقی نواحی ایران در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید یک پروژه موسیقایی با موضوع طهران قدیم و عدم حمایت ناشران از دانشنامه الحان مذهبی ایران سخن گفت.

متین رضوانی پور پژوهشگر و آهنگساز شناخته شده موسیقی نواحی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: قطعاً به واسطه شیوع ویروس کرونا کارهای ما هم تعطیل شده است و ناچاریم با ماندن در خانه به رسیدگی به امور جاری زندگی بپردازیم.

اما در همین مدت هم بنده مشغول کار روی ترانه های خیلی قدیمی ایرانی به ویژه طهران بودم که قرار است به واسطه حمایت های یک ناشر این پروژه پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: شرایطی که برای تولید و عرضه این مجموعه موسیقایی در نظر گرفته شده اجرای ترانه های شادمانه ای است که بر اساس نیاز امروز جامعه انتخاب و تنظیم مجدد شده است.

ما برای بازسازی این پروژه فضای کار را به گونه ای طراحی کردیم که علاوه بر وفاداری به اصول و اساس موسیقی ایرانی، گونه های دیگری از موسیقی را نیز به کار اضافه کنیم که بتواند مخاطبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه «الحان مذهبی» حامی ندارد/ گردآوری شادمانه های طهران قدیم

دانشنامه «الحان مذهبی» حامی ندارد/ گردآوری شادمانه های طهران قدیم