مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 01:452020-04-30ورزشي

معرفی برترین های رقابت مجازی رزمی در قم


رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم گفت: رقابت مجازی رزمی با هدف در خانه ماندن و مقابله با شیوع کرونا برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

- علی یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نفرات اول تا پنجم این رقابت برای دریافت جایزه حتما باید بیمه ورزشی زیرشاخه هیأت انجمن های ورزش های رزمی را داشته باشند و در صورت نداشتن بیمه، جایزه به نفر بعدی تعلق خواهد گرفت، نکته ای که جزو شروط این رقابت بود و هیأت پیش از این متذکر شده بود.

وی با قدردانی از خانواده بزرگ رزمی قم بابت شرکت در این مسابقه، افزود: علیرضا بختیاری، ابوالفضل حسین زاده، علی کرمی، علی اکبر رحیمی و امیر نجات نیا پنج نفر برتر هستند و با توجه به اینکه اهدای جوایز نیز به صورت مجازی انجام می شود، باید هر چه سریع تر تصویر کارت ملی و کارت بیمه ورزشی خود را به هیأت ارسال کنند.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم بیان کرد : با توجه به اینکه زمان اعتبار فعالیت سیستم ها و دوجوهای صادر شده از سوی فدراسیون در گذشته به پایان رسیده، بنابراین فعالیت آنها زیر پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تا تعیین تکلیف نهایی مورد تایید نیست و اجازه فعالیت نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های رقابت مجازی رزمی در قم

معرفی برترین های رقابت مجازی رزمی در قم