مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 16:352020-04-30سياسي

تجلیل از کارگران جامعه سلامت در شهرستان نور


در آستانه روز کارگر از تعدادی از کارکنان بیمارستان با تعهد شرکتی(کارگری) که در حوزه سلامت در ایام کر ونایی فعالیت داشتند به صورت نمادین قدردانی و تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، در اقدام پسندیده و ابتکاری در فرمانداری و با حضور فرماندار، رییس اداره کار و رییس بیمارستان امام(ره) این شهرستان از تعدادی از فعالان عرصه سلامت با تعهد شرکتی(کارگری) بیمارستان امام(ره) و خیر تولیدی کننده ماسک و لباس تجلیل و با اهدای لوح و هدیه از آنان قدردانی شد.

در این آیین رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور ضمن تبریک هفته کارگر از عدم برگزاری مراسم بزرگ و باشکوه به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی عذرخواهی کرد و افزود: اداره کار این شهرستان در ارزیابی عملکرد در 2 سال متوالی(97 و98) رتبه دوم در سطح ادارات کار استان را کسب کرد.

احمد مقصودی از آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا از هفته سوم اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: کارفرمایانی که کارگاه های آنان تعطیل شده بود با ثبت نام در سامانه و تایید اداره کار از این تسهیلات برخوردار می شوند.

وی گفت: هزار و 229 نفر در نیمه اول فروردین در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که حق بیمه بیکاری برخی واریز شد و بقیه تا آخر اردیبهشت واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از کارگران جامعه سلامت در شهرستان نور

تجلیل از کارگران جامعه سلامت در شهرستان نور