مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-04-30بين الملل

ادعای پمپئو در راستای تلاش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران


وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه تلاش هایش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران مدعی شد که ایالات متحده با استناد به حقوقش تحت قطعنامه 2231 که با توافق جامع هسته ای متفاوت است برای تمدید این تحریم ها تلاش می کند.

- وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه تلاش هایش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران مدعی شد که ایالات متحده با استناد به "حقوقش تحت قطعنامه 2231" که "با توافق جامع هسته ای متفاوت است" برای تمدید این تحریم ها تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در توییتی خطاب سناتور وارن نوشت: تو باید قانون را بازخوانی کنی.

حقوقمان تحت قطعنامه 2231 با برجام متفاوت است.

وی با بیان اینکه از 18 اکتبر چین می تواند به ایران تسلیحات بفروشد گفت: تو با ارسال کدام سلاح مشکل نداری؟ خوب است چندین تانک VT 4 بفرستند؟ الیزابت وارن سناتور کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات 2020 آمریکا اخیرا درباره تلاش پمپئو برای ارائه طرحی حقوقی که نشان دهد آمریکا هنوز عضوی از برجام است تا از آن برای اعمال فشار بر شورای امنیت سازمان ملل در راستای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران استفاده کند، در صفحه توییترش نوشته بود: ممنوعیت بین المللی تسلیحاتی علیه ایران در ماه اکتبر به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پمپئو در راستای تلاش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران

ادعای پمپئو در راستای تلاش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران