مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-30اقتصادي

هنوز میزان خسارات وارده به اصناف مشخص نشده است


اکنون با گذشت دو ماه نمی توان به طور دقیق گفت که میزان خسارت در حوزه اصناف به چه مقدار است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: اکنون با گذشت دو ماه نمی توان به طور دقیق گفت که میزان خسارت در حوزه اصناف به چه مقدار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود بنانژاد در نشست خبری با موضوع تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در خصوص قیمت گذاری برخی از مواد غذایی مصرفی در این ماه اظهار کرد: قیمت گذاری با کمک دوستان در کمیته نرخ گذاری از معاونت بازرسی و نظارت و انجمن حمایت و اتحادیه مربوطه انجام شد و زولبیا و بامیه در سه رنج درجه دو، درجه یک و ممتاز به ترتیب 16 هزار تومان، 22 هزار تومان و 25 هزار تومان قیمت گذاری و اعلام شد.

وی ادامه داد: حلیم درجه یک با قیمت 18 هزار و 500 تومان، درجه دو با قیمت 16 هزار تومان و درجه سه نیز با 14 هزار و 500 تومان عرضه می شود و شله درجه یک با قیمت 21 هزار تومان، درجه دو با قیمت 18 هزار و 500 تومان و درجه سه نیز با قیمت 17 هزار تومان تعیین قیمت شده است.

رییس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: از ابتدای اسفند که خبر شیوع کرونا در کشور منتشر شد ما ایام منتهی به پایان سال و عید نوروز، ایام رجب و شعبان را داشتیم و با توجه به اینکه هر ساله اصناف و کسبه برای این ایام برنامه ریزی می کنند، آسیب جدی در این حوزه دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز میزان خسارات وارده به اصناف مشخص نشده است

هنوز میزان خسارات وارده به اصناف مشخص نشده است