مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-04-30سياسي

فرایند صدور سند منازل منطقه امام علی (ع) اراک تسهیل شود


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری و شورای شهر اراک با تسهیل در فرایند اخذ صدور سند زمینه سنددار شدن منازل مسکونی منطقه امام علی (ع) و کوی سجادیه را فراهم سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اکبر کریمی در نشست بررسی آخرین وضعیت  اسناد مالکیت کوی امام علی (ع) و کوی سجادیه اراک که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی و نمایندگان اهالی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات قدیمی و به حق ساکنین کوی امام علی (ع) و کوی سجادیه اراک موضوع سنددار کردن منازل مسکونی است که تاکنون جلسات و مکاتبات متعددی به منظور حل این مشکل با مسوولان ذی ربط صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از مجموع 12 پلاک دولتی این شهرک ها 4 پلاک دارای سند به نام اداره راه و شهرسازی هستند، در بحث سند تفکیکی قطعات از مجموع 14 هزار قطعه منزل 800 قطعه سند تک برگی صادر شده و 3 هزار واحد مسکونی نقشه برداری اسناد صورت گرفته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: متاسفانه ساکنین این منطقه به دلیل بروکسی اداری و عدم آشنایی با این فرایند تاکنون استقبال خوبی از اجرای این طرح سنددار کردن نداشتند، قرار است اطلاع رسانی بیشتر به مردم در خصوص واگذاری اسناد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند صدور سند منازل منطقه امام علی (ع) اراک تسهیل شود

فرایند صدور سند منازل منطقه امام علی (ع) اراک تسهیل شود