مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-30اقتصادي

تلاش برای ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و تاجیکستان


برای ارتقای روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و تاجیکستان و حل مشکلات موجود در مسیر ارتباطات با این دو کشور، حداکثر تلاش خود را تاکنون انجام داده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: برای ارتقای روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و تاجیکستان و حل مشکلات موجود در مسیر ارتباطات با این دو کشور، حداکثر تلاش خود را تاکنون انجام داده ایم.

علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه تغییرات نرخ ارز در سال 97، همه مولفه های اقتصادی را تحت تاثیر خود قرار داد، اظهار کرد: وابستگی صادرات و واردات ایران به سیاست های پولی، مالی و مقررات وزارت خانه های ذی ربط بازمی گردد.

وی با اشاره به تاثیرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد کشورها از جمله اقتصاد خراسان رضوی افزود: کشورمان تحت شدیدترین تحریم های بین المللی قرار دارد اما باید در همین شرایط جنگ اقتصادی به کار خود ادامه دهیم.

استاندار خراسان رضوی، ادامه داد: در خصوص اصلاح فرایندها و تسهیل در صدور مجوزها حداکثر طی چند ماه آینده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این اتفاق در بخشی که امکان آن وجود دارد، رخ دهد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با تاکید بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و تاجیکستان

تلاش برای ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان و تاجیکستان