مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-30پزشكي

تشخیص مصونیت ابتلای مجدد به کروناویروس در 10 دقیقه


یک کیت آزمایشی ایمنی سنج جدید می تواند پادتن های مقابله کننده با کروناویروس جدید را ظرف 10 دقیقه تشخیص دهد و آن را هنگام قرار گرفتن زیر نور فلورسنس به شکل یک خط نارنجی درخشان نشان دهد.

- یک کیت آزمایشی ایمنی سنج جدید می تواند پادتن های مقابله کننده با کروناویروس جدید را ظرف 10 دقیقه تشخیص دهد و آن را هنگام قرار گرفتن زیر نور فلورسنس به شکل یک خط نارنجی درخشان نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، از آنجایی که منحنی میزان شیوع کووید-19 علائمی از فروکش کردن موج شدید ابتلا را در ایالات متحده و دیگر کشورها نشان می دهد، مقامات بهداشت عمومی در تلاشند تا بفهمند که چه تعداد از افراد آلوده شده اند.

در حال حاضر محققان انجمن شیمی آمریکا یک دستگاه آزمایش سریع و حساس را برای تشخیص پادتن ها در برابر کروناویروس در خون انسان ساخته اند.

این آزمایش می تواند به پزشکان کمک کند تا در معرض این ویروس بودن فرد را ردیابی کنند و همچنین موارد مشکوک به ابتلا به کووید-19 را که در آزمایش های دیگر منفی بوده اند، مشخص کنند.

از آنجا که علائم کووید-19 از خفیف تا شدید متغیر است، به نظر می رسد برخی از افراد مبتلا هیچ علامتی ندارند.

بنابراین تعداد افرادی که در بعضی از موارد به ویروس SARS-CoV-2 آلوده بوده اند، احتمالاً بسیار بیشتر از تعداد موارد تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص مصونیت ابتلای مجدد به کروناویروس در 10 دقیقه

تشخیص مصونیت ابتلای مجدد به کروناویروس در 10 دقیقه