مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-30دانش

لزوم توجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به پروژه های محیط زیستی


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: دانشگاه ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور بیش از پیش توجه ویژه خود را به پروژه های مرتبط با محیط زیست معطوف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست ویدئو کنفرانسی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، با حضور مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، محمدسعید سیف، مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت، مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست، امیرارسلان مهاجری طهرانی، مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست برومند، با اشاره به اقدامات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه محیط زیست گفت: در سال های 97 و 98 مکاتبات بسیاری با مراکز مختلف در خصوص اهمیت پروژه های زیست محیطی داشته ایم.

دانشگاه ها از منظر مسئولیت اجتماعی می توانند کمک های بسیاری در این زمینه انجام دهند.

تقاضای من از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور این است که حتماً توجه خود را به پروژه های مرتبط با محیط زیست معطوف کنند.

وی در زمینه ارتباط بیشتر دانشگاه ها با ادارات کل استانی سازمان محیط زیست خاطرنشان کرد: ارتباط با اداره کل های محیط زیست استان ها موضوع بسیار مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به پروژه های محیط زیستی

لزوم توجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به پروژه های محیط زیستی