مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-30اقتصادي

آب بندان 130 میلیارد ریالی «چالدره تیل آباد» آزادشهر به بهره برداری می رسد


آب بندان «چالدره تیل آباد» بخش «چشمه ساران» به عنوان مهمترین پروژه حوزه آبی شهرستان آزادشهر با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در حال اجرا است و تا هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری کامل می رسد.

-            به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی در خصوص یکی از مهمترین آب بندان های شهرستان که مدت مدیدی از آغاز عملیات احداث آن گذشته است، اظهار کرد: آب بندان چال دره تیل آباد تمدید مجوز بهره برداری را اخذ کرده و برای بهره برداری نیاز به تأمین برق دارد.

وی با اشاره به جزییات پروژه تصریح کرد: طرح احداث آب بندان تیل آباد در قالب یک طرح جامع و متشکل از عملیات احداث آب بندان های ذخیره آب کشاورزی به مساحت 15 هکتار و عملیات انتقال آب به اراضی شیبدار تحت پوشش به مساحت حدود 400 هکتار و کاشت باغات مثمر در این اراضی، در سال 1385 تعریف شده است.

وی ادامه داد: تا این تاریخ، حدود 12 میلیارد و  850 میلیون تومان برای احداث آب بندان ها و خط انتقال آب از رودخانه به آب بندان ها و ایستگاه پمپاژ آب هزینه شده است که در این قسمت پروژه، فقط مرحله ی برق رسانی به ایستگاه پمپاژ باقی مانده که با پیگیری های به عمل آمده و تأمین اعتبار، برق ایستگاه نیز در آینده نزدیک تأمین و پروژه برای ذخیره آب در آب بندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بندان 130 میلیارد ریالی «چالدره تیل آباد» آزادشهر به بهره برداری می رسد

آب بندان 130 میلیارد ریالی «چالدره تیل آباد» آزادشهر به بهره برداری می رسد