مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-30اقتصادي

کرونا خرید میوه را در کرمانشاه 40 درصد کاهش داده است


کرمانشاه_ رییس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون خرید میوه در این استان 40 درصد کاهش داشته است.

- عیسی حاجی علیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر میوه های فصل موجود در بازار کرمانشاه آناناسی، هندوانه، ملون، طالبی و آلوچه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از نظر تأمین میوه در بازار وجود ندارد، افزود: هیچیک از این میوه ها تولید داخل کرمانشاه نیست بلکه همگی از دیگر شهرستان های کشور به کرمانشاه وارد می شود.

رییس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه بیان داشت: پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون شاهد کاهش 40 درصدی فروش میوه در کرمانشاه بودیم و به طور متوسط امسال شاهد افزایش 20 درصدی قیمت میوه ها در فصل بهار هستیم.

حاجی علیانی تصریح کرد: قیمت آناناسی و ملون 50 درصد کاهش یافته و همچنین شاهد کاهش قیمت محصولاتی نظیر گوجه و پیاز نیز بودیم.

وی عنوان کرد: از نظر تأمین لیموترش با مشکل مواجه هستیم در حالی که باید توزیع آن به صورت سراسری انجام شود اما در کرمانشاه توزیع نمی شود.

این مسئول گفت: لیموترش به ازای هر کیلوگرم 12 هزار تومان قیمت گذاری شده که اگر با نرخ بیشتر هم فروخته شود از سوی تعزیرات جریمه خواهیم شد در حالی که به توزیع دولتی دسترسی نداریم و باید به صورت آزاد و با نرخ 35 تا 40 هزار تومان خرید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خرید میوه را در کرمانشاه 40 درصد کاهش داده است

کرونا خرید میوه را در کرمانشاه 40 درصد کاهش داده است