مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-30اقتصادي

4 پروژه عمرانی در شهر دیباج عملیاتی می شود


شهردار دیباج از عملیاتی شدن چهار پروژه عمرانی شهری به زودی در این شهر خبر داد و گفت: احداث میدان ورودی شهر با هدف زیباسازی و روان سازی ترافیک یکی از این طرح ها است.

- سعید دربانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه چهار پروژه عمرانی در شهر دیباج عملیاتی می شود، ابراز کرد: احداث میدان ورودی شهر دیباج با هدف زیباسازی و روان سازی ترافیک و هویت بخشی به شهر و احداث بلوار امامزاده محمد (ع) به طول 400 متر در فاز اول که یکی از دغدغه های شهروندان بوده، در زمره این طرح ها است.

وی بیان کرد: هدایت و جمع آوری آب های سطحی و احداث دیوار ساحلی به متراژ 600 مترمربع از دیگر پروژه های عمران شهری دیباج محسوب می شود.

شهردار دیباج با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری در سال 99 رقمی معادل سه میلیارد و 700 میلیون تومان است که نسبت به سال قبل 700 میلیون تومان افزایش یافته است، ابراز کرد: تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان معادل 85 درصد از بودجه سه میلیارد تومانی سال 98 شهرداری دیباج تحقق پیدا کرد.

دربانیان افزود: بودجه شهرداری دیباج در سال جاری به شکل 60 درصد عمرانی و 40 درصد جاری پیش بینی و از سوی شورای اسلامی این شهر ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر دیباج در 55 کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع و پنج هزار و 700 نفر جمعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه عمرانی در شهر دیباج عملیاتی می شود

4 پروژه عمرانی در شهر دیباج عملیاتی می شود