مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-04-30اقتصادي

کرمانشاه در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه با تنوع اقلیمی بسیار خوب، ظرفیت های بسیارخوبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی دارد.

- سیدافشین صفوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی در کشور محسوب می شود و استفاده از این بخش نقش مهمی در تحقق شعار سال جهش تولید دارد، از این رو از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: استان کرمانشاه حدود 940 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی حاصلخیز دارد و میانگین بارش در استان حدود 480 میلی متر است که 2 برابر میانگین کشوری است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: تنوع اقلیمی بسیار خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد به عنوان مثال الان در منطقه گرمسیری استان مانند قصرشیرین محصول استراتژیکی کلزا آماده برداشت است و در مناطق سردسیر مانند سنقرو کلیایی این گیاه زراعی در مرحله گلدهی است.

صفوی ادامه داد: این تنوع اقلیمی استان کرمانشاه سبب شده که سالیانه حدود 4 میلیون و 100 هزار تن انواع محصولات زراعی وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: سرمایه گذران در سطح کلان می توانند در زمینه کارخانه قند سرمایه گذاری کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد

کرمانشاه در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد