مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-04-29اقتصادي

کسری بودجه 180 هزار میلیارد تومانی دولت از محل مالیات و نفت به دلیل کرونا


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیش بینی می کنیم که 180 هزار میلیارد تومان کسری بودجه از محل مالیات، نفت و گاز و منابع مختلفی که دولت پیش بینی کرده بود داشته باشیم.

- هادی قوامی نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از ارائه گزارشی برای جهش تولید و آثار اقتصادی کرونا بر صنوف مختلف و طبقات ضعیف و راهکار در این خصوص از سوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید خبر داد و گفت که قرار است این گزارش در یکی از جلسات صحن علنی مجلس در هفته آتی قرائت شود.

شیوع و گسترش ویروس کرونا که از اول اسفندماه توسط وزارت بهداشت اعلام و رسانه های ایران اطلاع رسانی کردند سبب تعطیلی بسیاری از مشاغل و ممنوعیت سفر به استان های کشور به ویژه استان های شمالی شد.

این ویروس که اکنون بیش از 92 هزار ایرانی را مبتلا و جان 5 هزار و 588 نفر را هم گرفته سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها در ایران تعطیل و نیمه تعطیل شوند.

دولت ایران از اول اردیبهشت مجددا به رخی از مشاغل اقتصادی با رعایت پروتکل وزارت بهداتش مجوز فعالیت داده است اما تحلیگران می گویند که آقار ویروس کرونا از اسفندماه تا اواخر فروردین 99 شدید بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه 180 هزار میلیارد تومانی دولت از محل مالیات و نفت به دلیل کرونا

کسری بودجه 180 هزار میلیارد تومانی دولت از محل مالیات و نفت به دلیل کرونا