مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-29سياسي

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید محسن موسوی چهارشنبه در جلسه شورای اداری شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان شفت ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه پس از عادی شدن شرایط شیوع کرونا نشست های اداری به صورت منظم برگزار خواهد شد، افزود: مدیران شهرستان شفت حقوق و مطالبات مردمی را از مدیران کل استانی پیگیری و گزارش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهبود شاخص ها و زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای، مخابرات، شیلات، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، دانشگاه ها، منابع آب، فنی و حرفه ای، آب و فاضلاب و برخی از شعب بانک ها نیازمند توجه بیشتر مدیران کل ذیربط است، گفت: ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان شفت مطالبه ای مردمی است.

موسوی همچنین از عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی و تصریح کرد:: راه اندازی درمانگاه تخصصی چشم و ارتقای زیرساخت های بهداشتی بیمارستان امام رضا (ع) یکی از نیازهای ضروری برای مردم است.

وی با اشاره به اجاره برخی از آب بندان ها در سال های گذشته به اشخاص حقیقی و حقوقی، بر باز پس گیری قانونمند و لزوم بهره برداری آن برای همه مردم تاکید و تصریح کرد: اموال عمومی نباید در اختیار اشخاص قرار گیرد و لازم است همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک