مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-04-29اقتصادي

اخذ تمهیدات لازم برای برداشت محصولات کشاورزی در پلدختر


تمهیدات لازم از سوی ادارات ذی ربط جهت جلوگیری از هرگونه مشکل سد راه برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این شهرستان اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از خرم آباد، حسن رضاییان ظهر امروز در جلسه ستاد برداشت گندم شهرستان پلدختر گفت: تمهیدات لازم از سوی ادارات ذی ربط جهت جلوگیری از هرگونه مشکل سد راه برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این شهرستان اندیشیده شود.

وی از اخذ تمهیدات لازم برای فصل برداشت خبر داد و اظهار داشت: سه اکیپ معاینه فنی و برداشت محصول در فصل برداشت بر خرید گندم و جلوگیری از ریزش محصولات در مراکز پلدختر و معمولان نظارت دارند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: انبارهای مراکز خرید در شهرستان پلدختر ضدعفونی و باسکول ها کالیبره شوند و ساعات کار مراکز خرید جهت اطلاع کشاورزان برای تحویل محصولات خود مشخص و توسط شوراها و دهیاران به آنان اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: 900 هزار لیتر گازوییل برای برداشت محصولات به کشاورزان شهرستان پلدختر از سوی شرکت نفت در اختیار کمباین داران قرار گیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی همکاری لازم را در زمینه تردد کمباین ها و خودروهای حمل و انتقال گندم با سایر دستگاه های مرتبط داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ تمهیدات لازم برای برداشت محصولات کشاورزی در پلدختر

اخذ تمهیدات لازم برای برداشت محصولات کشاورزی در پلدختر