مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-29اقتصادي

2500 مگاوات ظرفیت تولید انرژی تجدید پذیر در استان قزوین وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به مناسبت روز ملی صنعت برق، لطف الله سیاهکلی ظهر چهارشنبه با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، در نشستی با مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت مشکلات، توانمندی ها و وضعیت توزیع برق را مورد بررسی قرار داد.

سعید بهادیوند چگینی در این نشست اظهار داشت: در کشور 16 شرکت برق منطقه ای داریم و با توجه به این که زیر ساخت های برق در استان قزوین مهیا و مناسب است اما همچنان زیر نظر استان زنجان فعالیت می کنیم که استقلال در این زمینه ضروری است.

وی بیان کرد: در زمینه تعداد پست های برق، فروش انرژی، تأمین زیر ساخت ها، احداث و تولید نیروگاههای پراکنده هم وضعیت خوبی در کشور داریم و در صور ت ایجاد شرکت برق منطقه ای در قزوین قادریم پروژه ها را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: در سال های گذشته بیش از 87 میلیارد تومان بدهی شرکت را با تلاش مجموعه مدیران و کارکنان توانستیم پرداخت کنیم و امروز در صورت بازگشت بدهی های دولتی و شرکت ها و صنایع به برق استان می توانیم با جدیت خدمت رسانی را تداوم بخشیم.

زیرساخت برق در استان ارتقا یافته است بهادیوند چگینی در ادامه یادآور شد: با توجه به صنعتی بودن استان قزوین در اکثر این مناطق پست برق مستقل ایجاد کرده ایم که این کار به تولید پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 مگاوات ظرفیت تولید انرژی تجدید پذیر در استان قزوین وجود دارد

2500 مگاوات ظرفیت تولید انرژی تجدید پذیر در استان قزوین وجود دارد