مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-29سياسي

عملکرد دولت در احیای دریاچه ارومیه به درستی تبیین شود


علی مصطفوی روز چهارشنبه در هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اظهار داشت: اختصاص یک هزار و 200 میلیارد تومان در شرایط کنونی کشور برای ساماندهی تونل انحرافی کانی سیب برای انتقال آب به دریاچه ارومیه بخشی از عملکرد دولت است در راستای احیای نگین آبی شمال غرب کشور هزینه شده است.

وی ادامه داد: لایروبی انهار و توجه به مسائل اصلی خشکی دریاچه ارومیه از عملکرد دولت در کنار بارش نزولات آسمانی است که همگی در کنار هم منجر به احیای دریاچه ارومیه شده و باید رسانه ها به این امور تاکید داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در سطح جامعه بیان کرد: این طرح که از هشتم فروردین آغاز شده، باید مورد توجه قرار گرد و رسانه ها آگاه سازی کنند که اگر این طرح به درستی اجرایی نشود احتمال مواجهه جدید با بیماری کرونا در سطح جامعه وجود دارد.

وی اظهار داشت: رسانه ها بر مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید کنند و بر اجرای این مصوبات دقت ویژه داشته باشند زیرا این مصوبات برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی در امر فاصله گذاری هوشمند نیز باید مورد توجه باشد و اگر تخلفی صورت گیرد، مراتب در سریع ترین زمان ممکن گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت در احیای دریاچه ارومیه به درستی تبیین شود

عملکرد دولت در احیای دریاچه ارومیه به درستی تبیین شود