مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-04-29اقتصادي

تولید یک میلیون ماسک توسط کارگران بسیجی اصفهان


رییس بسیج کارگری استان اصفهان گفت: 48 کارگاه خانگی تولید ماسک توسط خواهران کارگر بسیجی و همسران کارگران برپا شد که تا کنون بیش از یک میلیون ماسک تولید و عرضه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس لنجان، محمدعلی محرابی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: 155 پایگاه بسیج کارگری در سطح استان اصفهان طرح شیفت ایثار را اجرا می کنند.

رییس بسیج کارگری استان اصفهان در تشریح نحوه اجرای این طرح در کارخانه ذوب آهن بیان کرد: در این شیفت کارگران بسیجی حوزه شهید تندگویان نسبت به جمع آوری ضایعات مورد نیاز فولادسازی و تکمیل پروژه های عقب افتاده شرکت اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای شیفت ایثار محدود به هفته کارگر نیست و کارگران بسیجی استان در طول سال نیز این طرح را متناسب با نیاز کارخانه ها اجرا می کنند.

محرابی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا پایگاه های بسیج کارگری نیروهای جهادی خودشان را فراخوان کردند و با ضدعفونی سطح کارگاه ها به مقابله با این بیماری پرداختند.

رییس بسیج کارگری استان اصفهان تصریح کرد: 48 کارگاه خانگی تولید ماسک توسط خواهران کارگر بسیجی و همسران کارگران برپا شد که تاکنون بیش از یک میلیون ماسک تولید و عرضه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک میلیون ماسک توسط کارگران بسیجی اصفهان

تولید یک میلیون ماسک توسط کارگران بسیجی اصفهان