مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-29دانش

ناهماهنگی در ارائه آمار مهاجرت نخبگان/ شکل جدید ایران هراسی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در زمینه مهاجرت نخبگان نظر نهادهای رسمی و قانونی کشور ملاک است، گفت: در زمینه آمار و ارقام مهاجرت نخبگان متأسفانه ناهماهنگی به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 130 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، به ریاست سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

عاملی در زمینه مهاجرت نخبگان گفت: به طور کلی غرب و آمریکا در چند حوزه بدنبال ایران هراسی هستند.

در حوزه رسانه ای طی این چهل سال همواره تلاش کرده اند ایران ضعیف، ناکارآمد و مملو از چالش ها و پلیدی ها را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز با استفاده از حربه تحریم، خود عملا اقدام به مانع تراشی و سیاه نمایی بر علیه ایران اسلامی کرده اند.

در عرصه نظامی هم با حضور متجاوزانه در منطقه و با استفاده ترور شخصیت های علمی باز وجه دیگری از سیاه نمایی و سیاه سازی ایران عزیز را دنبال کرده اند.

شکل جدید ایران هراسی استفاده از داده های دانشگاهی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: شکل جدید ایران هراسی استفاده از داده های دانشگاهی برای سیاه نمایی علم ایران و ایرانی است که در گزارشات استنفورد که به پشتوانه سلطنت طلب ها و چند محقق ضعیف صورت می گیرد است که البته همین گزارش ها نشان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی در ارائه آمار مهاجرت نخبگان/ شکل جدید ایران هراسی

ناهماهنگی در ارائه آمار مهاجرت نخبگان/ شکل جدید ایران هراسی