مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-29اجتماعي

حدود 117 هزار دانش آموز مازندرانی واجد شرکت در طرح شهاب هستند


طرح شهاب که هدف آن شناسایی استعدادهای مختلف دانش آموزان برای هدایت درست آنان در ادامه تحصیل است ، از 6 سال پیش در مازندران آغاز شد.

در این طرح که بنیاد ملی نخبگان هم در آن دخیل است ، آموزش و پرورش هر سال استعدادهای برتر فردی دانش آموزان را در هشت حوزه استعداد کلامی، ریاضی، هنری، فضایی، حرکتی، اجتماعی، علوم تجربی و فرهنگ دینی را ارزیابی می کند.

اطلاعات این دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران در سامانه مورد نظر ثبت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، علیرضا سعدی پور گفت که ثبت اطلاعات دانش آموزانی که مشمول برنامه ملی شهاب واقع شده اند در سامانه مورد نظر توسط معلمان و آموزگاران تا تابستان ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام این که برنامه ملی شهاب همانند سال های گذشته توسط معلمان مجری این طرح در استان در تمام شهرستان ها و مناطق استان اجرا می شود ، توضیح داد که بر اساس این برنامه تمامی دانش آموزان پایه چهارم در 33 شهرستان و منطقه به تعداد 44 هزار و 719 نفر اطلاعات شان توسط معلمان در این سامانه ثبت خواهد شد.

سعدی پور آمار دانش آموزان پایه پنجم استان را که از دیگر مشمولان طرح شهاب هستند در 23 شهرستان و منطقه به تعداد 42 هزار و 982 نفر اعلام کرد و گفت که این دانش آموزان که در سال های قبل و در پایه های پایین در برنامه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 117 هزار دانش آموز مازندرانی واجد شرکت در طرح شهاب هستند

حدود 117 هزار دانش آموز مازندرانی واجد شرکت در طرح شهاب هستند