مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-29سياسي

مدیریت لرستان اوضاع خوبی ندارد/ انتصابات باید بر اساس رزومه باشد


منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیریت استان اوضاع خوبی ندارد، اگر این طور کار پیش برود هیچ تحولی در لرستان اتفاق نمی افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویسکرمی امروز چهارشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی لرستان در سخنانی با اشاره به همکاری و تعامل نمایندگان منتخب لرستان با مدیران دستگاه های اجرایی در راستای تحول و توسعه استان، اظهار داشت: تنبلی و کندی مدیریت در لرستان یک معضل است.

مدیریت لرستان اوضاع خوبی ندارد وی با بیان اینکه همه مانند هم نیستند، اما فضای کلی استان به این شکل است، عنوان کرد: مدیر باید تلاش کند، مشکل را کشف و آن را حل کند.

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دلیل این عدم کارایی مدیریت در استان، مسن بودن مدیریت لرستان است، افزود: سن مدیریت ارشد لرستان خیلی بالا است.

ویسکرمی با بیان اینکه خیلی از اینها به دنبال این هستند که یک بازنشستگی بگیرند و کارشان تمام شود، تصریح کرد: این در حالیست که جوان نشاط و انگیزه برای کارهای بزرگ دارد.

وی با اشاره به اینکه هرجایی که مدیر مسنی کنار رفته، تحول خوبی در آن سیستم ایجاد شده است، عنوان کرد: مدیریت استان اوضاع خوبی ندارد، اگر این طور کار پیش برود هیچ تحولی در لرستان اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت لرستان اوضاع خوبی ندارد/ انتصابات باید بر اساس رزومه باشد

مدیریت لرستان اوضاع خوبی ندارد/ انتصابات باید بر اساس رزومه باشد