مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-04-29سياسي

ایجاد سازمان و نظام تصمیم گیری مشارکتی در لرستان ضروری است


ایجاد سازمان و نظام تصمیم گیری مشارکتی با حضور نخبگان در لرستان ضروری است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ایجاد سازمان و نظام تصمیم گیری مشارکتی با حضور نخبگان در لرستان ضروری است.

دکتر سید علی نادر دهقانی در حاشیه بازدید مهرداد ویس کرمی، منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از جهاددانشگاهی که ظهر امروز دهم اردیبهشت ماه انجام گرفت بیان کرد: جهاد دانشگاهی لرستان جزو واحدهای موفق کشور محسوب می شود که این مهم با پیگیری، فداکاری، همکاری و همدلی به اینجا رسیده است.

وی با بیان اینکه از نمایندگان توقع می رفت از جهاد دانشگاهی استان حمایت های بیشتری می کردند، افزود: خوشبختانه در این نهاد کارهای قابل دفاعی در راستای توسعه لرستان انجام شده است.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان جزو مراکز مجهز و مدرن به لحاظ تجهیزات با تکنولوژی بالا در کشور محسوب می شود و تعداد زیادی از مردم استان و استان های همجوار را پوشش می دهد.

دهقانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بزرگترین مرکز تولید قلمه و نشاء را در استان ایجاد کرده است، عنوان کرد: در بحث تولید گیاهان دارویی و شهرک گلخانه ای این ظرفیت وجود دارد که 10 هزار فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سازمان و نظام تصمیم گیری مشارکتی در لرستان ضروری است

ایجاد سازمان و نظام تصمیم گیری مشارکتی در لرستان ضروری است