مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-29سياسي

رونمایی از لباس جدید حریم بانان شهر تهران


لباس جدید حریم بانان شهر تهران طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهربان حریم بان شهرداری تهران و شهردار منطقه 22 رونمایی شد.

- لباس جدید حریم بانان شهر تهران طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهربان حریم بان شهرداری تهران و شهردار منطقه 22 رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر فتاحیان در مراسم رونمایی از لباس جدید حریم بانان شهر تهران گفت: عمده مسئولیت ما در شرکت شهربان و حریم بان اجرایی شدن امور مناطق است به گونه ای که بتوانند حریم مناطق را حفظ کنند.

در حقیقت حریم بانان در تهران تلاش می کنند حریم شهر براساس طرح های بالادستی حفظ شود و از دست اندازی عده اندکی از متخلفان به دور بماند.

وی افزود: منطقه 22 با توجه به اینکه بیشترین حریم را دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و این منطقه در مرز و مجاورت استان البرز قرار گرفته لذا منطقه 22 در مسیر حفظ حریم شهر تهران جایگاه ویژه ای دارد.

فتاحیان ادامه داد: لباس سازمانی در هر نهادی به عنوان پیامی از آن سازمان به شهروندان قلمداد می شود لذا هر چه این لباس دلنشین تر برای پرسنل و پسندیده تر برای مردم باشد نهایتا به این سمت حرکت می کنیم که افرادی که در این لباس ارائه خدمات می کنند از کار خود لذت بیشتری می برند و موفق تر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از لباس جدید حریم بانان شهر تهران

رونمایی از لباس جدید حریم بانان شهر تهران