مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-04-29اقتصادي

اعطای وام به تاکسیداران همدان برای تهیه دستگاه pos


مدیر معاونت تاکسیرانی حمل ونقل بار وکالای شهرداری همدان از اعطای وام قرض الحسنه به تاکسیداران همدان به منظور تهیه دستگاه pos خبر داد.

- میلاد کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگان بانک صندوق مهر کارآفرین امید در همدان اظهار کرد: در این جلسه چگونگی و امکانات واگذاری دستگاه pos سیمکارتی به رانندگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه دستگاه pos از سوی رانندگان وام قرض الحسنه یک میلیون و 700 هزار تومانی و یا 2 میلیون تومانی در اختیار رانندگان قرار می گیرد گفت: بستگی به نوع دستگاه مبالغ وام متفاوت می شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه بازپرداخت وام 18 ماهه و تنها سفته نیاز است افزود: رانندگان به صورت زنجیری پشت سفته یکدیگر را امضا می کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل پرونده مراحل پیچیده ای ندارد و طی دو روزه تشکیل می شود تا دستگاه pos در اختیار رانندگان قرار گیرد، بیان کرد: به منظور  رفاه حال تاکسیداران و به منظور مبارزه با کرونا اقدام به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز رانندگان نظیر دستکش، ژل و محلول ضدعفونی کننده به قیمت دولتی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام به تاکسیداران همدان برای تهیه دستگاه pos

اعطای وام به تاکسیداران همدان برای تهیه دستگاه pos