مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-29اقتصادي

آسیب 550میلیاردی کرونا به قرچک


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه واحدهای زیادی در اثر کرونا آسیب دیدند، گفت: این ویروس در قرچک 550 میلیارد ریال آسیب به جا گذاشت که 20 میلیارد ریال سهم حوزه کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: طی بازدید انجام شده با شرایط و مشکلات موجود قرچک آشنا شدیم و برگزاری ستاد تسهیل در شهرستان می تواند در حل سریع مشکلات تولیدکنندگان مؤثر باشد.

وی ادامه داد: ستاد تسهیل موانع تولید استان و بانک برای رفع موانع تولیدکنندگان همدل هستند تا در چهار چوب برنامه باشند تا کسانی که قصد خدمت به نظام را دارند با برنامه ریزی خوب و منسجم حرکت کرده تا مشکلات جانبی و مسائل اجتماعی پیش نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: سند توسعه شهرستان قرچک و پروژه های عملیاتی آماده است تا ما بدانیم چه مسیری را باید طی کنیم  تا عملی و اجرا شوند.

عسگری اضافه کرد: 41 طرح صنعتی و کشاورزی در قرچک باید انجام شود که اولویت اصلی ما صیانت در تولید و منابع موجود بوده تا صنایع در جای خود بمانند و این یک تصمیم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب 550میلیاردی کرونا به قرچک

آسیب 550میلیاردی کرونا به قرچک