مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-04-29اجتماعي

نجات توله خرس های سرگردان در ارتفاعات کوه خرسی


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست فارس گفت: ماموران این اداره بعد از چند روز پایش، موفق به نجات 2 توله خرس در منطقه شکارممنوع کوه خرسی منطقه ابرج شهرستان مرودشت شدند.

- ایسنا/فارس رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست فارس گفت: ماموران این اداره بعد از چند روز پایش، موفق به نجات 2 توله خرس در منطقه شکارممنوع کوه خرسی منطقه ابرج شهرستان مرودشت شدند.

لیلا جولایی گفت: در پی گزارش روستاییان منطقه ابرج شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده دو توله خرس سرگردان در ارتفاعات منطقه، ماموران اجرایی به منطقه عزیمت نمودند و بعد از چند روز پایش توله ها دورادور تحت نظر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطمینان از عدم حضور خرس مادر تیمی از کارشناسان، نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست و دامپزشک پارک ملی بمو با همراهی روستاییان به منطقه عزیمت نموده و موفق به زنده گیری توله خرس ها شدند.

هر دو توله خرس که بسیار ضعیف و دچار سو تغذیه بودند به شیراز منتقل و در حال حاضر در یکی از کلینیک های دامپزشکی تحت درمان قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، جولایی اضافه کرد: خرس قهوه ای بزرگترین گونه گوشتخوار ایران به شمار می رود که در جنگل های مناطق کوهستانی البرز و زاگرس پراکنش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات توله خرس های سرگردان در ارتفاعات کوه خرسی

نجات توله خرس های سرگردان در ارتفاعات کوه خرسی