مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-04-29پزشكي

فعالیت مجدد بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مراغه


محمدرضا توفیق روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مراغه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این ناوگان با 50 درصد ظرفیت و با رعایت موازین بهداشتی و مقررات مربوط به پروتکل های وزارت بهداشت مجددا فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع 44 اتوبوس ناوگان شهری، 22 اتوبوس در بخش شهری و روستایی به چرخه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی بازگشته است.

توفیق اضافه کرد: در مناطق شهری نیز، هم اکنون خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهری در مسیرهای فاز اول و دوم شهرک ولی عصر (عج)، 48 متری و شهرک سهند، شهرک امام علی (ع) و نیز شهرک گلشهر به صورت مجدد فعالیت خود را از سر گرفته اند.

وی گفت: این شروع به کار با موافقت ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان انجام شده و در صورت بهبود شرایط و نیز بررسی میزان استقبال شهروندان از حمل و نقل عمومی بر تعداد اتوبوس های فعال افزوده خواهد شد.

وی افزود: شهروندان نیز با رعایت مقررات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ضمن جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمینه را برای فعالیت حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فراهم کنند.

وی با اشاره به خدمات ناوگان عمومی شهری در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته 9 هزار و 926 نفر روز سفر توسط اتوبوس های درون شهری برای شهروندان خدمات ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مراغه

فعالیت مجدد بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مراغه