مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-29اقتصادي

تولید روزانه 16 هزار حلقه لاستیک در کارخانه لاستیک بارز کردستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه هم اکنون تولید روزانه در این کارخانه 16 هزار حلقه تولید می شود گفت: لاستیک بارز چشم و چراغ صنعت استان است و باید به صورت همه جانبه مورد حمایت قرار بگیرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه هم اکنون تولید روزانه در این کارخانه 16 هزار حلقه تولید می شود گفت: لاستیک بارز چشم و چراغ صنعت استان است و باید به صورت همه جانبه مورد حمایت قرار بگیرد.

محمد دره وزمی امرزو(10اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بارز کردستان جزو مهم ترین کارخانه های تولید لاستیک در کشور است که در سال96 به بهره برداری رسید و هم اکنون 23 درصد نیاز کشور را تولید می کند.

وی با بیان اینکه این کارخانه برای حدود 900 نفر در استان اشتغال ایجاد کرده است، افزود: در سال گذشته شعار سال که رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده در لاستیک بارز کردستان عملیاتی شد.

دره وزمی بیان کرد: در سال جدید که به سال جهش تولید نامگذاری شده است این کارخانه تصمیم دارد فاز توسعه ای خود را اجرایی و عملیاتی کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: هم اکنون تولید روزانه در این کارخانه 16 هزار حلقه است که قرار است در کوتاه مدت به 20 و در بلند مدت به 35 هزار حلقه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 16 هزار حلقه لاستیک در کارخانه لاستیک بارز کردستان

تولید روزانه 16 هزار حلقه لاستیک در کارخانه لاستیک بارز کردستان