مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-29پزشكي

لزوم همکاری مردم و نهادها برای جبران کاهش ذخایر خونی استان


مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز است همه مردم و نهادها همانطور که در روزهای اوج کرونا نگذاشتند مراکز درمانی و بیماران نیازمند خون با مشکل مواجه شوند، - ایسنا/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز است همه مردم و نهادها همانطور که در روزهای اوج کرونا نگذاشتند مراکز درمانی و بیماران نیازمند خون با مشکل مواجه شوند، در ایام ماه مبارک رمضان نیز به فکر بیماران نیازمند خون باشند و با حضور در مراکز اهدای خون کاهش ذخایر خونی را جبران کنند.

دکتر روح الله میرزایی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت ذخایر خونی استان کرمان اظهار کرد: بحران کرونا باعث کاهش شدید اهداکنندگان خون در استان کرمان شده بود و حدود 40 درصد کاهش اهداکننده خون داشتیم.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با همت مردم، نهادها و دستگاه های اجرایی تا حدودی کمبود جبران، مشکل رفع و وضعیت ذخایر خونی بهتر شد.

میرزایی در ادامه بیان کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان کاهش اهدای خون را داشته ایم اما امسال با وجود کرونا وضع بدتر شده و با کاهش شدید اهداکنندگان خون و کاهش ذخایر خونی مواجه هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز است همه مردم و نهادها همانطور که در روزهای اوج کرونا نگذاشتند مراکز درمانی و بیماران نیازمند خون با مشکل مواجه شوند، در ایام ماه مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری مردم و نهادها برای جبران کاهش ذخایر خونی استان

لزوم همکاری مردم و نهادها برای جبران کاهش ذخایر خونی استان