مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-29اقتصادي

اسلامشهر رتبه نخست استان تهران در افزایش محصولات زراعی را کسب کرد


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر از کسب رتبه نخست تولیدات محصولات زراعی نسبت به سطح زیر کشت در سال رونق تولید در بین شهرستان های استان تهران خبرداد.

- محمد بحیرایی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، با اشاره به اینکه در سال 98 توانستیم در زمینه افزایش محصولات زراعی نسبت به سطح زیر کشت در شهرستان اسلامشهر به رتبه نخست در استان تهران دست یابیم، اظهار کرد: با وجود کشاورزان پرتوان و توانمند شهرستان در سال 99 که سال جهش تولید نامگذاری شده، نیز می توانیم با همین ظرفیت و امکانات موجود 20 تا 25درصد افزایش محصولات زراعی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: در به کارگیری طرح کارورزی فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در سال 98 توانستیم با جذب 100درصد سهمیه، به میزان 30درصد کل استان  نیرو  جذب کنیم.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه   70درصد اعتبار برای مکانیزاسیون اراضی زراعی و باغی اسلامشهر جذب شده، افزود: در راستای مکانیزاسیون، تجهیز و نوسازی اراضی زراعی و باغی توانستیم از دو و نیم میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته با جذب 70 درصد اعتبارات، رتبه دوم استان تهران را کسب و اراضی زراعی و باغی را تجهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر رتبه نخست استان تهران در افزایش محصولات زراعی را کسب کرد

اسلامشهر رتبه نخست استان تهران در افزایش محصولات زراعی را کسب کرد