مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-29اقتصادي

انار ساوه سرحال تر از همیشه


معاون فنی و اجرایی جهادکشاورزی شهرستان ساوه گفت: با گذشت چهار سال از خاطره تلخ سرمازدگی درختان انار، میزان عملکرد و تولید محصول انار درانارستان های این شهرستان در سال جاری به دوران قبل از سرمازدگی سال 1395 بر می گردد.

- ایسنا/مرکزی معاون فنی و اجرایی جهادکشاورزی شهرستان ساوه گفت: با گذشت چهار سال از خاطره تلخ سرمازدگی درختان انار، میزان عملکرد و تولید محصول انار درانارستان های این شهرستان در سال جاری به دوران قبل از سرمازدگی سال 1395 بر می گردد.

محمودرضا خلیلی در گفت وگو با ایسنا، با یادآوری سرمازدگی باغات انار ساوه در سال 1395 اظهار کرد: بعد از کف بر کردن درختان انار ساوه به دلیل سرمازدگی باغات در سال 1395 در نخستین برداشت این محصول در سال 1397 قریب به 20 هزار تن انار از انارستان های این شهرستان برداشت شد.

وی بیان کرد: با احیای باغات انار، در سال جاری تولید انار در قطب انار جهان به وضعیت عادی همانند سال 95 و قبل از سرمازدگی برمی گردد و پیش بینی می شود امسال با توجه به وضعیت مطلوب منابع آبی و افزایش عملکرد این محصول، در هر هکتار 15 هزار تن انار تولید شود.

این مقام مسئول در جهاد کشاورزی ساوه افزود: تولید 150 هزار تن انار در سال جاری پس از گذشت چهار سال از وقوع سرمازدگی سال 1395، در حالی صورت می گیرد که میزان تولید این محصول یک سال پس از سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انار ساوه سرحال تر از همیشه

انار ساوه سرحال تر از همیشه